I keep on screaming but there's really nothing left to say.

13:33
Det är ångestspäckat och jag var sjukt vissen imorse när jag jobbade för Mia. Loppan var med och hon gick bara och gnällde hela tiden så vid tio kom mamma och hämtade henne. Hon spydde när hon kom hem.. Slutade tolv och jag är extremt trött. Ska till Irma (terapeuten) sen men jag vet inte om jag orkar. Har väl inget val? Fick ett påskägg av Kristina på stallet, det gör en rätt glad iaf. Jag kommer bli FET! Igår krängde jag en hel sats snabbkola. Illa illa. Pappi fyllde år igår så det kommer lite släkt idag. Jag mår bajs och orkar inte skriva sammanhängande.
Vill att det ska bli helg så jag inte behöver känna mej så himla ensam, och tillsammans med det kommer en annan känsla, en annan slags längtan som inte bara kommer från hjärtat, vrider tillvaron lite grann, lockar fram ett snett leende och en svag glimt i blicken som inte heter ångest.

20:28
Trött och mår illa. Vill bara sova, men det känns som att det är lite tidigt för det? Har förvisso tjock skallebank så jag är kanske ursäktad? Plus att jag ska jobba imorrn .. Lyssnar på Velvet Revolver och försöker förklara saker. Jag fryser.

Kommentarer
Postat av: Nettus

Jag vet vad den blicken heter hihi...

2008-03-20 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0