I can't help but wonder.

16:24
Började dagen med att rida ut med Kristina.Vi tog en liten galopp i Lidl-allén och Hibbe bockade inte. Sen åkte vi ut till Torino, jag mockade lite snabbt och Peder satte mat och borstade, sen tillbaka till BuRF igen och ta hand om monsterbaggisen.
Nu har jag duschat och funderar på att trycka ner mej framför tv'n i väntan på kontakt.

21:09
Men ÅÅH!! Man måste vara 25 för att få adoptera hund från Djurens Vänner.Pissråtta. Nu måste jag hitta på något annat. Jag ska prata med dem imorrn iaf, så får kanske mamma fixa med papper och sånt. Det kan väl gå?

21:57
Lito sitter och spelar ihjäl sej på Dragonforcelåten på hard. Det här är tredje gången i rad han spelar den. Jag får prestationsångest, men han är sjukt söt när han koncentrerar sej. Jag borde fiska fram kameran men jag orkar faktiskt inte, den ligger i ridjackan som är i pannrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0