Hardcore nolife.

07:57
Jag är trött. Uppe i ottan som vanligt. Fått sova två hela nätter nu och det är sjukt najs även om det beror på att Loppan får sova i sängen .. -_- Trots sömnbristen mår jag ganska så bra. Igår var jag och Peder med Torino på hästkliniken i Löberöd. Det gick ju inte helt smidigt eftersom Loppan var med, men när böjproven var avklarade gick hon och jag bort och sov i lastbilen. Jag borde SÅ gå och duscha nu, men jag orkar inte lyssna på den mammiga pipsillen. Visserligen har hon fullt upp med att döda sin bläckfisk nu så hon kanske inte ens märker om jag går.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-12 @ 08:16:30
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0