Förväntan.

13:19
Har nyss ring på en annons om en kull blandrasvalpar i Hässleholm. Mamman är en liten labbekorsning och pappan är tibetansk spaniel/papillon, så på lördag blir det valputflykt! Vi ska titta på en kull border collie/ labbe/ bearded collie också, men de här första verkar nog bäst. Jag är superspänd! Det här är så roligt! Iiih!

Jag hoppade Verona igår, och det gick ganska så bra. Ska upp till stallet nu och gå in och jobba lite som resurs.

16:50
Malin haffade mej och bad mej rida hennes ena häst. Vi satte upp en liten hoppövning i ridhuset och gick upp och fixade i ordning hästarna, jag tog Arthur och hon Merlin. Paula kom också så hon och Besten ville vara med. Det gick superbra, jag har bara ridit ut på Arthur innan men det kändes inte helt katastrof när vi red fram och jag klurade ut vad jag skulle göra. Hoppningen gick suveränt, inga problem förutom att jag lite svårt att hänga med när han hoppade stort. Merlin var helt och Besten lite slirig, men Malin och Paula redde ut dem hur bra som helst tyckte jag.
Jag och Baggis promenerade i solen. Hon var sjövild och superbusig.
Ska ut till Torino med Molle och Peder sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0