Blank is as lame as the rest.

01:37
Visst fryser man fast ibland.Men det händer att man träffar en människa som man inte träffat på år och dar
PUSS
Valbord blir mer sofistokerade när nåt annat valborg.Gamla  v'änner. Ni är bäst!!

10:40
Öh ... okej ... jag fattar NOLL av det där och jag visste inte ens att jag hade skrivit det! Jag minns att jag var väldigt stolt över rubriken men nu kan jag verkligen inte komma på vad den skulle betyda. "Blank is as lame as the rest"? Herre gud. Det blev nog aningens för mycket vin hos Tina igår. Sen har jag ju inte druckit på flera veckor heller. Anyways så hade vi jätteroligt, med Guitar Hero och Singstar, åt Tinas lasagne och pratade gamla högstadieminnen. Jag, Tina, Malin, Linda och Annica. Linda var den enda som inte spelat GH innan men hon klarade sej riktigt bra och lärde sej snabbt!

Idag är jag dock sjuk. Spyr som en katt, svettas, darrar och är likblek med en dunkande huvudvärk.Loppan tyckte att jag var tråkig när jag låg på badrumsgolvet och kved så hon ägnade sej lite åt att tugga på mitt hår innan hon gick och bäddade ner mina jeans i sin korg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0