Something to belive in.

10:15
Åh, det blir så jobbigt när det är långt mellan inläggen.
Jag fick sjuk träningsvärk efter Larinaritten iaf. Har visst inte ridit dressyr på länge, det har jag inte ens tänkt på. I onsdags hittade jag en liten hund som sprungit bort. Det var en lång och sorglig historia och mer om det finns att läsa här.
Jag har ont i mina kroppsdelar. OT men ändå.

Idag är det midsommar och mammas kollega och vän Helene kommer hit med sin nya sambo och golvmopp till hund. Sen kommer kanske Moa hit en sväng också och dricker lite fina groggar med mej. Nu ska jag spela WoW, för jag orkar inget annat. Måste iofs införskaffa mer festivalprylar, och kanske packa?

15:18
När jag var och handlade hittade jag en skokartong på en bänk ... Innehållande ett par tygskor, typ converse, svarta med dödskallar på!!!! Den ena var sönder men den kan man modda med silvertejp! Förmodligen någon som köpt nya skor och lämnat kvar de gamla. Super för mej eftersom jag haft lite skodilemma inför festivalen..

Kommentarer
Postat av: Nisse

http://www.burlov.se/samhallsbyggnad/Miljo-och-Natur/Djurskydd/

2008-06-20 @ 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0