PEPP!! So long, suckers!

09:53
God morgon. Loppan har tuggat sönder en tub hårgele på min morgonrock. Tur att jag åker till Sala om några timmar!

10:22
Nu är det fan dags att sätta fart!

22:46
Nu är jag hos KS! =)
Tågresan var sjukt dryyyyg! fast ändå ball att jag vid tågbytet i Norrköping träffade en tjej från stallet. Det var sjukt random! Så vi åkte sista biten tillsammans, hon skulle till Västerås och gick av typ 20 min innan mej. KS hämtade mej och nu e jag här som sagt... Det känns som om vi har känt varann i en evighet, inte alls som att det faktiskt är första gången vi träffas .. ^^
och imorrn åker vi ... Jag kan inte sluta tjata om det! <3 Kärlek till livet.

23:05
Jag har sjukt dålig teckning här så folk vet varför de kanske inte kan få tag i mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0