Nothing but a good time!

08:55
Den här natten har varit helt insane! Jag och Moa drog hem till Alex, och där hade han en snubbe från Göteborg som kom från hans guild på WoW. Vi knäckte öl efter öl medan han boostade mej, gav mej 100 guld till ett mount och var allmänt snäll, förutom när jag blev lack på honom för att han skällde på mej när jag drog aggro. Andra gången var det liksom inte mitt fel!
Jag vet inte var all tid tog vägen, för egentligen gjorde vi inget vettigt. Vi grllade faktiskt lite grann, men köttet var segt och minnet av det är inte hundra procent klart. Vid halv sex imorse däckade vi, jag drog upp Moa innan åtta så vi kunde gå hem. Nu ligger hon i min säng och har däckat igen, jag ska iväg och rida om en timme.
Får väl köra lite WoW så jag håller mej vaken, men kom nyss på att jag just nu befinner mej i Outland. Peter gjorde en portal dit och sa sen:
"Hur känns det att vara lägst level på hela stället?"
Jag svarade nog bara med ett: "inte så bra....."

18:27
Nu har jag sovit skitlänge och ångesten börjar krypa på. Jag är helt mentalt oförberedd på att jag ska åka imorrn.. Ja inte bara mentalt, jag har inte ens packat! Här ligger två väskor och jag kan inte minnas vilken jag använt de senaste åren. Jag vet inte vad jag ska ha för kläder med mej. Jackie påminde mej nyss att packa toapapper. Det var ju bra. Jag borde verkligen duscha också. ¨

19:07
Drar nog hem till Alex en stund sen, kommer bort från ledan lite, springa ifrån ångesten. Nu har jag packat. Hällt över mina fem flaskor vodka i petflaskor. Om jag inte klarar mej på det är det nog dags att se över sina alkoholvanor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0