Ge mej din hand eller ett ankare - bara nåt som sätter stopp.

18:50
Åkte in till Malmö, och när jag satt och väntade på Julis Kosmetik kom det in ett gäng killar, en hel svensexa, där de tyckte att giftaskillen skulle göra manlig intimvaxning. De undrade varför det kostade 350 spänn för mej och 500 för honom och frågade ifall det var för att draperi inte ingick. Om jag hade vetat att jag skulle bli filmad av en svensexa, pratandes om intimvaxningar så hade jag fixat håret innan jag stack. Det är tur att man inte är blyg iaf. .

19:05
Fast den här kvällen känns katastrof. Jag är 100% halt i huvet, både hungry, angry, lonely & tired.
Nån fucking ganker på wow har dödat mej TRE gånger i rad!! Kan han inte bara nöja sej med att göra det en gång, och kanske till och med hålla sej på sin egen level??

Gråtfärdig är jag också, av anledninagr som jag faktiskt inte ska skriva här. Jag är bara rädd. Behöver gå en powerwalk med Loppan.

21:27
Var du än är, vad du än vill
kom, ligg intill.

01:07
Jag är så FUCKED UP jävla förbannad på Paat nu så jag vill bara fucling explodera och slå in skallen på honom!!!!! Jag hatar den fucking ungen över allt annat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0