Kriget med mej själv.

05:17
Bröt ihop riktigt ordentligt i måndags, och nu är det lite bättre även om jag fortfarande har nervena lite på utsidan. Det har varit mycket och den här veckan jobbar jag 7 dagar.
Detär skönt att man kan göra lite avstickare! I tisdags släppte vi Baghira och Carnita på bete. Vi gjorde en liten utflykt tillsammans, alla i personalen och min lilla docka trodde hon var hingst. Sen var jag och mamma iväg och shoppade. Jag hittade en väska som hon köpte till mej <3 och så köpte jag själv ett linne, en en topp, en cardigan, ett par byxor, örhängen, skärp och väääärldens bästa brassestol.
Igår skippade jag min ridlektion och tog istället en sjukt härlig utetur med Malmiz på gamlingarna. Det var helt underbart, kvällsolen var skarp och det blåste precis lagom ljummet. Kitty kändes härligt fräsch och jag skulle kunnat galopperade på den där grässlingan med Malmiz i evigheter om det inte varit några omständigheter.

Idag kunde ha varit en bättre dag. Känner mej sjukt sänkt pga yttre omständigheter. Ska iaf till skolan och titta på våra studenter, säga hejdå till mina lärare och sen hem och lira wow, snacka med 'Bulgis' x) på msn och så iväg och jobba för Mia, ska ha hennes ridlektioner eftersom Tina tar studenten.
Fredag, lördag, sändag jobbar jag tillsammans med Jimmy och det ska bli roligt. Skönt nu när hästarna sover ute så man kan hitta på lite projekt. Igår hög jag och Mia ner brännässlebuskar med lie.

Det kändes inte lönt att gå och lägga sej igen, så jag har duschat och vatt ute med Loppan som nu har somnat om i mina föräldrars säng, och nu ska jag fixa håret och spela WoW, vänta med att sminka mej tills allergitabletten börjat verka.
Jag får bara spel på den där olustiga känslan. Som att det fattas något, och egentligen vet jag ju vad alltihop beror på (och nu skäller min hund) men vetskapen om vilket oerhört nederlag måndagsnatten blev så känns allting ännu mer skit. De ser det på mej igen, jag är så genomskinlig. Jag hatar det så till den milda grad. Det fanns en tid då jag kunde dölja precis allt, men den tiden är inte nu. Den har inte varit på länge.
Nej, man får ta sej i kragen! Nu är det fix som gäller, mitt hår ser ut som en smärre katastrof och jagvill hinna fixa ett par quests på WoW med min nya troll rogue innan jag sticker.

22:27
Det är inte så roligt för mej att Bulgis inte är inloggad på msn eller skype.

03:09
Yet another sleepless night ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0