Jag vill bara fly från mej själv, skära bort min otillräcklighet.

12:44
Well, även om jag var kaos igår och mest grät hela tiden så hade vi väl ganska kul. Jonas satt med min bror och hans polare och var så full så han knappt kunde gå. Moa hjälpte mej att hålla ihop mej själv när jag bröt ihop efter varenda sms. Jag vet inte hur mycket jag drack, jag hällde i mej grogg efter grogg, försökte dricka öl med tratt, men jag är inte ens bakis idag. Jag kunde väl åtmistone fått må dåligt så känslan kunde dämpas. Finns andra sätt ju.... det finns andra sätt... Jag orkar inte mer. Det är fucking för mycket allting .. och nu bölar jag igen. Lyckat! Dags att knäcka en öl... Jag pallar inte detta ..

Jag kan mej känna bekväm i dina ögon när du ler
men du kan säga nåt så beskt att allt blir kaos och upp och ner.


17:24
Jag tänker åka till Bulgarien. Kollar billiga resor. Jag orkar inte vara här längre. Kanske åker nån gång i september. Vi får se..

21:16
Mina tankar är så klara nu
alla frågetecken slätas ut.
När bomben faller vill jag vara där du är.

Såndär lättnad, som om lungorna plötsligt slutar krampa och hjärtat bara börjar svälla.

22:12
Loppan jagar en fluga och jag är sjukt trött, men äntligen rotar sej inte känslorna i misär.
Det har tagit lång tid att skriva både det här stycket och förra, även om det bara varit ett par meningar. Jag njuter mest av känslan. Att inte vara tom. Det är så mycket jag skulle vilja säga, men det får vänta en vecka. Jag ska försöka ta det här chill, försöka att inte vrida på saker och bara ... lita på.

I'll be there when your heart stops beating.

Det behövs inte mer än så. Särskilt inte här. Jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0