I'll be there when your heart stops beating.

19:49
Jag är sjuukt PEEEPP!!! Jag vill köpa konserver! Konseeerviii! För jag ska på festivaaal! MAAAWRH!!

Men först ... måste blir onsdag så jag kan träffa Lito. =*

Red Larina idag. Hon är en sötnos, men jag fick jobba som ett djur. Red ut på Kitty tillsammans med Johanna P på Hibbe, och mitt i grusallén kom världens ösregn. Ball då ..

Det pratas om konserver. Jag och Bräk ska lätt käka majs. Och grogga på majsvatten. Höhö! Ingen groggburk i år. Förhoppningsvis inget gaffatejpat tält heller om jag får bestämma.

Jag ska se bäästa banden!

Alice in Videoland !!!
Harcore Superstar tillsammans med de andra, inte för att jaglyssnar på dem.
Mando Diao kärlek kärlek kärlek
KENT !!
Kristian Anttila
Håkan Hellström
Sex Pistols bara för att
Thåström
De Lyckliga Kompisarna aaawesooome!!!
Mimikry
med flera.

Är sjukt sjukt pepp!! Lyssnar på Mando Diao, laddar ner mer musik och älsk har mobilen avstängd så nu ska jag ringa till Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0