I want action tonight, satisfaction allright!

19:07
Det pratas löst om att Mortallity ska komma hit. Till Sverige!! Det känns.. sjukt spännande!! Handlar om pengar förståss.Kan inte riktigt låta bli att hoppas, även om jag innerst inne vet att det förmodligen inte blir av... :/

Dessutom funderar jag på att gadda mej och har ritat ett slarvigt utkast på en post-it lapp. x)
Bild kommer när bilddagboken är uppe igen.

21:22
Här, den ska justeras, men VAR ska jag ha den? Funderar på baksidan av höften eller ankeln.
image11


23:10
Jag har varit så överspänd hela veckan, på sjukt dåligt humör .. men nu rann det bara över. Jag simmar i kalla tårar, skakar så piercingen skallrar mot tänderna. Jag orkar inte. Orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0