För sent för edelweiss.

11:28
Jag har sovit som en sten, känner mej helt utvilad! Jag och KS har skrittat en barbackarunda på hennes hästar och nu duschar hon. Jag lyssnar på Håkans nya skiva, för jag har inte hört den och det är superdåligt, för den verkar ju sjukt bra! Lovis ligger i sin korg och ser bussig ut, bjäbbar till lite emellanåt. Hon har verkligen världens minstaste nos! Nu kom Tosca också, vi har kärlek. =) Allt är peeeeepp!

Du säger; har du tändstickor?
Ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm.
Och har du vin & sprit så det räcker att få hela fjärden full av sorger
Allt är försent, försent för vin, försent för kärlek ren som snö.
Inatt finns ingen väg tillbaks.


och av någon anledning är även de raderna mer pepp än depp, men det skulle varit klubbland!

13:11
Alice in Videoland, gaawd vad jag längtar efter att få se dem! Snart är det iväggång. Mihiiiw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0