Kaosklockan har ringt.

07:38
Var hos Jonas igår, med Franz och hans söta flickvän Moa. Loppan var också med. Det dracks och snackades, och Jonas var packad som en fuckin anka! Av nån anledning bestämdes det att vi skulle festa idag igen, men jag vet ärligt talat inte hur pepp jag är på det. Jag tänkte ju att måndag skulle bli total chilldag för mej, så det var kanske lite dumt? =/
Loppan får följa med till jobb idag, sen ska jag, Alex och Paat ut på projekt. Måste snacka med Paat om ikväll också så han inte lackar.. Får ringa honom sen. Fan vad allt blev komplicerat nu, orka att jag alltid ställer till det. >_<

07:47
Jag håller på att få ett fucking bryt igen.
JAG KAN INTE ANPASSA MEJ TILL ALLA!!!!
Nu vill jag bara gråta igen.

Take me a-fucking-way.

18:04
Jag gick sönder. Vi halv tolv-tiden körde Kristina hem mej så jag kunde hämta lite piller att trycka i huvet för att överleva dagen. Allergimedicin, luftrörsvidgande och ångestdämpande. Men när jag stod i köket (tårarna rinnande i ett okontrollerbart flöde) och hällde upp vatten ringde hon från bilen och sa att hon tänkte köra tillbaka till stallet, att jag kunde gå och lägga mej ett par timmar och hon kunde jobba i mitt ställe. Så jag däckade som en klubbad säl och mådde lite bättre när hon kom och hämtade mej igen.

Sen började allting klydda. i eftermiddag har jag ringt samtal efter samtal, skickat sms. Haft luren vid örat mer eller mindre hela tiden. Alex skulle nämligen kört mej så jag kunde köpa flaskor till festivalen, men så kunde han inte. Dessutom skulle jag få tag i Jeanette för att komma och hämta singstaret som låg hos henne. Så jag ringde Jeanette som först inte svarade, ringe Franz, Malin(med fullbloden), andra malin, Franz igen, skrev sms, ringde Jeanette igen, ringde Paat .... Ja, på den vägen gick det. Nu är det mesta löst iaf och Malin är här. Jag är helt slut överallt.

20:40
TVÅ TIMMAR!! Stackars Malin som fick köra. Stället var mitt ute i ingenstans, vägar var avstängda och jag satt bara och var sjukt lack hela tiden. Nu är vi hemma i alla fall, Jimmy är här och resten av gänget är på väg. Jag behöver andas ett par minuter .. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0