Alcoholic kind of mood.

13:25
Drygt fyra flaskor vodka ska med till Peace & Love. Det börjar bli dags att fixa tält. Biljetter är klara, både till festivalen och till dit och hemresa. Till och med brassestol är fixat. Men man ska ju ha nån stans att bo också . Jag försöker städa här hemma. Mitt rum är katastrof. Ännu en grogg är spilld i mitt tangentbord, så vissa knappar är lite sega.

Ikväll är det Thereses student och det blir nog kul. I'm positiv.  

14:19
Gawd ... x) Jag har varit tillsammans med Thereses bror. Det är visserligen ca 8 år sen, och varade kanske i en vecka ... men ändå! Faktum kvarstår, och de är ganska underhållande.

Vodkan i ögonvrån viskar åt mej. Jag är ledsen min vän, men inte idag. x)

Provade min nya bikini idag. Mjeuuw! Den va finfinig. Dock är jag inte särskilt förtjust i zebraränderna på mina lår. Det är liksom inte bara strimmor, det typ flyter ut också.. Som rosa sudd! Men vad ska jag säga? I like it when the red water comes out.

Har försökt städa. Verkligen, jag har försökt. De första tre plagget ur garderobshögen vek jag faktiskt ihop, men sen kändes det liksom inte lönt.. Så jag huttade in det i högar bara. Som vanligt. Mitt hår är katastrof, ja hela jag är katastrof men det känns inte lönt att duscha nu eftersom jag och Kristina ska ut och snabbrida och snabbmocka.

18:04
Nu är vi här, vi har blivit lite sena och Kristina är i duschen. Jag ska slå in Thereses present nuw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0