Fallen, broken every single time.

22:11
Jösses, det här har varit ett par riktigt intensiva dagar.

Mobilen blev stulen på Ålandsfärjan, men jag har ett tillfälligt nummer: 0709-848896

Vi kom till örebro i lördags och det första våra föräldrar gjorde var att boka en sista minuten-kryssning med Ålandsfärjan halv sex dan därpå. Sagt och gjort. Kan ha varit det roligaste på länge. Jag och Elle hittade några snubbar som vi hängde med, och nån gång vid tvåtoden blev min mobil stulen. Grattis. Jag mådde redan sjukt dåligt och var på gränsen till mental kollaps, så paniken blev inte mindre. Trots min i princip totala sinnesförvirring lyckades jag få tag i numret till den enda personen jag kunde tänka mej att prata med då jag tyckte att resten av världen kunde fara åt helvete.
På morgonen satte jag igång att ringa polisen och comviq för att fixa allt, sen väntade ytterligare en intensiv dag med promenader och skit. Idag har vi varit i Stockholm hela dagen, jag fick tag i en ny mobil och inte förrän alldeles nyss fick jag lite ro och en dator och jag vill bara gråta tills jag dör.

Jo vi har haft skitkul men som det ser ut nu så vill jag bara hem och vila så jag kan må lite bra. Jag klarar inte av den här intensiteten, det är helt klart för mycket för mej och jag får svårt att andas på grund av ångesten.

23:17
Det är svårt att inte gråta
när jag tänker på oss två nu.
Du var solskenet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0