Jag klär i din andedräkt.

14:18
Nu har jag varit ambitiös och handlat bland annat plastglas och (kan vara) världens fulaste plånbok. Sitter och äter bacon-snacks till frukost och ska sätta i färg i håret. Det kunde jag ju förvisso gjort innan jag satte mej här.

15:09
Så, nu har brorsans flickvän satt i färg i mitt hår. Jag kommer bli rööööödhårig! :)

15:22
Snart skölja ur och sen ska jag duscha med mina nya Lush-produkter. Kärlek!!

15:27
Baby belive me, if I could I'd build you a paradise with these two hands.

16:06
Åh, dusch dusch älskade. Peeling-lotionen smälte iofs bort ganska hårt... Så det är kanske bara hälften kvar, så jag får väl köpa en ny för lika dyra pengar senare, men jösses vad najs! Känner mej sådär lagom oljig, håret är sjukt rött och jag är ganska glad trots sprickorna i hjärtat. Dock har jag inget att ha på mej, men det var ju inte särskilt ovanligt.

16:17
Velvet Revolver - Loving the Alien

19:43
Jeanette har anlänt!

Kommentarer
Postat av: Malmiz

"...och jag är ganska glad trots sprickorna i hjärtat." HAHAHAHAHAHA, innan jag hann läsa klart meningen trodde jag att det skulle stå "...och jag är ganska glad trots sprickorna i hälarna", bara för att jag läste om din nästan-spa-upplevelse med dina lush-produkter innan. suck.

2008-07-18 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0