Slackerbitch.

11:20
Igår kom Moa hit, och tur var väl det för hon är verkligen bäst på att städa! Hon var stenhård med vad som fick ligga framme och fick nästan utbrott på mej när jag bara flyttade runt sakerna. "Lägg dem nån stans där det inte syns!!" Nu är här iaf fint och till och med dammat. Helt otroligt, även om jag inte kan säga att jag la särskilt många strån till stacken, jag gick mest runt och var förvirrad som vanligt.
Loppan har börjat tugga på skor och tuggade av klacken på skorna jag köpte i tisdags. Som tur var va de på rea så det var bara att knalla bort och köpa ett par nya. Hittade ett annat par med mindre klack och i beige som jag köpte också.

11:36
Ikväll blir det KB med Malmiz. Jag har velat dra dit hur länge som helst nu, det var sjukt längesen och jag behöver komma ut på riktigt. Har en flaska Jäger så jag ska köpa Red Bull och så förfestar vi lite här. Imorgon åks det till Örebro så det gäller väl attinte vara allt för bakis, jag minns ju hur det gick sist när jag festat i Helsingborg och var alldeles koffeinförgiftad efter den idiotiska idén att se vem som kunde äta flest koffeintabletter eller vad vi nu höll på med. Jag var vaken hela natten och framåt småtimmarna började jag skaka och spy och jesus, jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Kul då att vi skulle åka bil till Örebro klockan åtta på morgonen. Illa illa. Den här gången blir det nog bättre.

19:18
Walle och hennes pojkvän och syster kom och hämtade mej vid tre och vi åkte ut till betet. Jag fick drygt 330 bilder på Baghira och Titan. Hon var fortfarande lite halt, men jag hoppas på det bästa.

Har druckit lite vin och ska snart föna håret. Kanske klä på mej? Malmiz kommer sen nån gång. Red Bullarna står i kylen, Jägern och vodkan på TV'n. Jag har ont i huvet men är pepp ändå.

04:19
Visst hade vi sjukt roilgt, och jag behövde verkligen det. Fetdissa nån snubbe som raggade stenhårt, nån annan snubbe som också raggade, plus träffade både Tim och Matte.

Malmiz,  jag unnar dej verkligen allt gott världen kan ge dej, och särskilt honom. Du ser lycklig ut, det räcker för mej. För typ ... 24'e gången ikväll: behåll honom!
Tack mitt M, för en underbar kväll!

men jag hatar mej själv för det mesta, även om jag vet att all denna förtvivlan, ångest och misär förmodligen inte kommer vara mer än en lätt huvudvärk när jag vaknar så är det nu den är verklig, och nu jag inte orkar med den.
Fallen, broken every single time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0