Total randomness a la Moa.

00:12
Moa är här, vi har ätit på donk medan vi pratade om att ha sex med enbenta muslimer. vatt med hundarna i hundrastgården, pratat om mitt infekterade gröna snor .. Ja, haft allmänt trevligt. Nu sitter vi här och funderar kanske på att gå och lägga oss.

Moa: "Jag saknar Franz! Gör inte du det?"
Jag: "....... eh .... ?"

Moa: "Vässar du pennor ofta?"
Jag: "Whaaat?!"

Nu har hon en skum diskussion med sej själv om huruvida texten på datorskärmen är lila eller inte. Moa ... den är SVART!! Nu tycker hon att jag ska kolla från hennes sida.. -_- och tycker att hon är allvarlig. Hon envisas.
"Den ÄR lila! Men seriöst du måste kolla!"
okejdå... jag kollar..
... och mot min vilja erkänner jag ... det var faktiskt lila från hennes plats. Damn!!

00:23
Okej Moa, den är lila. Jag fattar.



16:16
Moa har åkt hem och nu ska jag till stallet, för idag ska gammelhästarna släppas på bete! <3

20:47
Betessläppet gick bra, det blev min uppgift att lasta Kitty. 
Jag känner mej knappt alls sjuk längre, mår ganska bra i kroppen. Orkar inte jobba imorrn .. helt klart!
Det är bara huvet som ska rättas till.... har börjat med medicinerna igen, så det ska nog bli bättre, hoppas jag..

Don't you cry another night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0