Tiden kommer läka alla sår sår ..

.. när klockan går moturs.

00:01
Sitter invirad i Guns n' Roses-filten som jag köpte i Stockholm. Jag borde sova, men det är för mycket ångest. Imorgon åker vi till Helsingborg med Baghira och jag har verkligen försökt förtränga det de senaste dagarna. På festen i lördags badade jag och Tina i poolen och det var ganska kallt, men ändå sjukt mysigt. Igår käkade jag och Perlan frukost på BK vid halv tvåtiden, sen tvättade bilen och idag har vi varit på Ribban med Loppan. Har spelat sjukt mycket, bara för att få annat att tänka på, men nu när det bara är 7½ timme tills Annika hämtar mej och vi åker ut till betet för att lasta henne och köra till djursjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0