Surrender.

13:41
Just när jag trodde att gårdagen inte kunde bli värre så gör jag samma sak som jag alltid gör. Försöker för mycket. Och så blir allt fel. Och så dör jag en smula.
Dessutom, en sak jag glömde nämna i gårdagens inlägg om alla fel på hästen, var att hon var oerhört sned i bäckenet. Det skiljde nästan fem cm.
I all min förtvivlan kom Perlan oc hhämtade mej och vi satt på gamla Saab där vi alltid hängde i högstadiet. Nu har de byggt en skola där. När jag kom hem satte jag mej med WoW, levlade tillsammans med Kissie och idag ska vi köra en instans tillsammans, några från guilden. Som old times, när jag, Crackerland och Mortallity körde tillsammans och mitt pet gjorde världens pull så alla dog.

Idag åkte jag upp till stallet för att rädda min värld. Duschade Baghira, promenerade en liten stund och tänkte rycka man och klippa svans också men det får bli imorgon.
Nu ska jag, mamma och pappa till Ribban med Loppan. Det är sjukt varmt idag.

17:08
Hemma igen. Blev glad när snyggingen Amarouk var på Ribban idag igen. Loppan lekte med honom och han kom och hälsade på mej också.

Den här snyggingen (som hade en snyggt namn som jag inte minns) lekte med mina små.
    Amarouk

Kommentarer
Postat av: `din

va ska man göra?

2008-07-25 @ 00:10:17
Postat av: Mia

... va?

2008-07-25 @ 00:26:35
URL: http://parentesunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0