She's so..

22:57
Älsk kom hit vid halv två inatt, och jag var bara så frikkin lycklig. Massor med mys och sov, helt klart värt att trängas i min lilla säng.
Jeanette kom och hämtade Rizzo och jag fick två skitsnygga vita linnen av henne! De satt verkligen perfekt. Vi gick tillsammans en bit, för jag och Loppan skull hem till Stefan och titta på deras nya lägenhet. Jag gick i mina nya skor för att försöka lära mej att gå normalt i dem, jag brukar ju inte ha klackar, men det gick ganska skapligt även om de är lika obekväma som snygga. När jag var på väg hem vid sextiden ringde Jeanette och frågade om jag ville komma förbi och röka vattenpipa. Det visade sej att hon och Tobbe inte visste hur man skulle istallera den, så jag fick komma och agera räddaren i nöden. Helt klart den snyggaste pipan jag sett i hela mitt liv! Vi drack ett par öl också och så bar det av hemåt igen, för att träffa Malmiz. Vi satt på varsin gunga och snackade skit. Nya ursäkten för ALLT:
"Jag trampade på mitt cigarettpaket"
Borde funka i alla situationer. Om du så kommit för sent till jobbet eller fastnar i tullen.

Now playing: Kent - M
Tänker mycket på tiden vi hade, det var vi mot världen. Som godis, M&M - lika goda men olika färger. Malmiz <3

23:17
Jag vill bara få vara genuint lycklig och slippa oroa mej. Bara för en dag. Snälla Han-Som-Delar-Ut-Karma? Kan du inte bara vara lite snäll mot mej för en gångs skull? :/
Jag har fet ångest och borde verkligen sova.

23:23
En mycket god vän skrev på msn:

"Jag om någon vet att du är stark och klarar det mesta som kommer i din väg.. men även du har ju dina gränser ja?.. Att du orkar med allt detta är som ett ändå stort kaos i min skalle.. jag hade hamnat på en isolerad Ö eller något för väldens säkerhet.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0