Låt mej komma in.

05:00
Jag kan inte sova, har pratat med Moa om hennes skit och jag är så arg! Hade det varit jag ... fyfan! Hundarna har varit ute och kissat och ligger nu och käftar som vanligt. Har varit trångt med båda två i sängen inatt. De ska inte få sova där längre.
Vi var ute med malmiz igår. Satt i hundrastgården och snackade skit. Hon är bra <3
Snart fyller jag tjugo och jag antar att livet kunde vara mer misär, men just nu orkar inte hålla huvudet högt, det ligger för mycket oro och gnager i mitt hjärta, men för en gångs skull går den att ta på, har en egen riktning, jag vet vad det handlar om. Även om det inte gör det mindre jobbigt.

14:06
Jag kunde inte somna om, eller jag försökte inte ens, och vid sjutiden tog jag med hundarna på en promenad, som egentligen inte skulle bli så lång men råkade bli en timme. De är betydligt lugnare idag och ligger där uppe och tuggar på var sitt ben.
Ska rida en runda med Kristina sen, det ska bli skönt.
Moa svarar inte, varken på sms eller när jag ringer. Jag undrar om hon är sur på mej.

18:53
Det var hon inte, har pratat med henne nu.
Fick reda på igår att Alice in Videoland kommer till Malmöfestivalen <3
Loppan ville inte äta nån mat nu .. =/

23:30
Vem blir inte kall, naken och våt i en tom hall?

This bleeding heart keeps calling
can't stop my world from falling

Don't you cry tonight.

Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0