Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik.

15:01
Inatt skrattade jag mer än jag gjort sammanlagt de senaste månaderna. Anfall efter anfall, och till slut låg jag bara och kippade efter luft.
Har fått hem min nya hårddisk på 500Gb och den formateras för ögonblicket.
Cyklade upp till stallet. Baghira gnäggade när jag kom, och hennes hjärnskakning verkar vara bättre. Vi promenerade, stetchade och borstade. Hon behöver bada en gång till, pälsen är fortfarande sjukt äcklig. Ryckte manen på henne igår - i halv storm och jag har fortfarande inte sett resultatet eftersom det blåser så mycket. Haha.

Jag försöker bara må bra. Ibland är det väldigt svårt.

Jag kan känna mej bekväm i dina ögon när du ler
men du kan säga nåt så beskt att allt blir kaos och upp-och-ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0