If tonight turns into this "perfect tonight" ...

15:48
Bussen tjugo över sju tillsammans med hundarna för att jobba. Lastbilarna kom och alla hästar fick åka på bete utom Majeur och Julie, av olika skäl. Jag och Crazy började städa ur stallet i hettan och det var inte nådigt. På grund av en Håkan-låt fick jag plötsligt ett  helt random utbrott över Musse Pigg, och hur mycket jag verkligen hatar den figuren. Crazy såg undrande ut.
Resten av dagen spenderade jag med att gnälla om hur äckligt det var under spiltväggarna. Mellan Picasso och Nike var det nån svart-grön gegga och jag började kvida igen. Sen insåg jag att Crazy inte kvidit en enda gång.
"Det här förklarar varför du ska in i lumpen och inte jag!"

Stallstädningen var iaf inte så hemsk som jag mindes den och vi blev klara med ena delen av stallet idag plus att jag hann hänga undan alla täcken och plocka bort namnskyltarna.

16:02
Baghira är jättehalt igen. Hon ska få gå kvar på betet som planerat, sen åker vi till Helsingborg. Jag är inte positivt inställd. Om hon inte klarar av ett sketet bete så kommer hon aldrig hålla ens som promenadhäst. Hur ska jag klara detta? Min själsfrände.
Det är ju halva hjärtat, liksom.

18:05
Dessutom verkar det vara allmänna "dissa-Mia-dagen" idag igen och allt kan fucking fara åt helvete för nu är det för mycket.

18:22
Have a little mercy on my soul. :'(

23:35
Den som väntar på något gott [...], antar jag.. Jag har så mycket kärlek i hjärtat just nu, och lika mycket smärta.
Lyssnar på Placebo - Sleeping With Ghosts och vill bara gråta, men jag kan inte. Har försökt ringa lite folk, men de vill inte svara, vara upptagna eller ha telefonen avstängd.

Hush
It's okay
Dry your eyes
Soulmate dry your eyes
Cause soulmates never die

Jag vet att jag målar fan på väggen ... men jag orkar inget annat just nu. Jag vill bara se henne med egna ögon, min älskade lilla docka. Se hur illa det egentligen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0