Freak me, baby.

10:15
Ska dra till Center Syd men mamii idag, hon har tagit ledigt. Mihiiw. I'm frikkin longing for New Yorker, det är ju lätt min bästa affär. Måste ha en kjol, jag som är så kräsen. uh!

10:19
Smsade massa med älsk inatt efter att han väckt mej ur en skum mardröm. Purr purr, finast i världen! <3

Too much is never enough
You're always there to lift me up
When these times get rough

15:02
Nu har jag köpt skor(!), linnen och underkläder. Fett bra, precis vad jag behövde. Skulle iofs behöva en kjol eller två också, men jag hittade ingen.
Om en timme bär det ut till Eslöv för sommaren första ridtur på betet. Har inte ridit där ute sen jeanette hade Baileys ...

00:34
Now Playing: Freezepop - Here Comes a Special Boy
Pratar med Moa för att fördriva tid. Vi pratar om min potentiella 20årsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0