En drömmare är inte dummare än en som slutat tro.

12:56
Inatt hade jag inga mardrömmar, utan en helt normal, dock jävligt orättvis dröm. Jag var gift med Slash! och det var ju väldigt angenämt ... fram till att han var otrogen med en groupie och försvann spårlöst i en turnébuss som egentligen var en langosvagn. Vafan liksom!! Låt mej ha mina drömmar ifred.. -_- Precis som när Moa drömde att hon skulle ha sex med Spike, men hade mens. VAFAN!! Det är DRÖM, då ska man inte BEHÖVA ha mens. LÅT OSS HA VÅRA DRÖMMAR IFREED! -_-

I alla fall .. Idag red jag och Becky ut. Vi tog Miarundan och Hibbe var pigg och snabb och vi låg före becky och kitty i galoppen och han rullade på och kändes fräsch. Det var roligt! <3 Kärlek till Hibbe.
Sen hade jag kvalitetstid med Titan, för han mår inte så bra. Vi badade och skulle ut på äventyr, men eftersom han är världens mest otacksamma häst så ville han bara in i hagen och rulla sej i den enda leriga delen.

21:29
Övriga familjen har varit på BorderShop idag, och jag har fått en bag'in'box vodka och en liter jäger! <3 Pappi har köpt absinth och nu sitter jag och dricker cider och äter lakrits - ingen rekomenderad kombination. Moa kanske komma över imorrn, det hade varit kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0