Det vackraste världen har sett.

08:02
Det börjar sjunka in nu, såhär nästan en vecka senare, att de sa att Baghira varit rejält halt i lördags. Det har ekat mellan öronen, men nu börjar illamåendet krypa på som en iskall klump i magen. Om hon försvinner ... så går mitt hjärta sönder. Jag vet inte om jag kommer kunna hantera det alls.
Jag måste ut till betet! ...men jag vet inte hur..

11:10
Now playing: Guns n' Roses - Don't Cry
Jag är ett fucking vrak. Älskade docka, stanna hos mej!

11:18
Älsks stöd tillsammans med Placebo - Sleeping with ghosts fick verkligheten att tränga på ytterligare och tårarna jag trott var långt bort brände på kinderna. Jag måste sluta plåga mej själv.

11:52
Men jag ska inte gråta trots att hjärtat fungerar
för rädsla är sånt som man lär sej att maskera


None

After all, you're my wonderwall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0