Det kommer i vågor.

21:05
Jag har ingen aning om vilken dag det är .. Vilken dag är det?
Idag är det ... tisdag! Så i söndags kom Moa alias Gyrkan hit. Jag minns knappt vad vi gjorde, mer än att jag laddade ner Two and a half men och att vi tittade på det innan vi gick och la oss. Igår var det däremot mer ös. Gyrkan måste verkligen komma över ett och ett annat, så först åkte åkte vi till Hööks och handlade, och sen till stallet. Vi smorde Baghiras utrustning och höll verkligen på att smälta bort i hettan. Perlan undrade om vi ville med och käka pizza i Lomma så vi hakade på det förslaget. På vägen hem fick vi syn på Tina och Sam och hur det nu kom sej så styrde vi upp att åka och bada. Jag var sjukt opå att bada, men kunde väl hänga med ändå. Tim, Svett och Becky hängde också med och vi drog vid 22-tiden. Efter typ en 45 min-1 timmes övertalning lyckades de till och med få mej att bada i havet, vilket jag inte gjort på väldigt många år.
"Är det ingen tång? Ingen alls? Och inga krabbor eller stenar på bottnen? Inte ens lite tång? Och inga fiskar? Är det SÄKERT att det bara är sand och vatten och inget mer?"
Efter badet blev det impulsfest hemma hos Tina. Vi drack babka, pratade om babka, blev tvingade att dricka ännu mer babka. Det var en kväll fylld av babka och väldigt mycket skratt. Gyrkan verkade gilla Tim :)
Jag spelade WoW och drack vid till ca halv sex imorse, sen däckade jag och nu bultar det konstigt bakom mitt vänstra öga. Idag har vi varit i stan och käkat, handlat lite och träffat Tim. Gyrkan åkte hem igen runt sex-tiden och ikväll ska jag in till Malmö med Stenis, Rocky, Jojo och Malin från gymnasiet. Det var grymt längesen och jag saknar dem verkligen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0