Windwaker.

13:42
Har börjar 5-stjärnor-på-medium-projektet på Guitar Hero och för närvarande gäspar jag mej i princip igenom låtarna. Vissa är klyddigare men efter ett-två försök är det nemas! =D helt glad.

Ska till Jeanette nu, sen till stallet. Sen ska jag minsann hem till Alex, han bjöd mej på middag .. =) Det var superlängesen jag var där.

00:03
Stack jag till Alex och han öppnade dörren synnerligen naken eftersom han inte hade hunnit duscha klart än. Knäppis. Satte mej i soffan och väntade sålänge. Sen gick vi till Ica handlade och han lagade kycking och curry till oss. En massa polare till honom kom förbi hela tiden. Riktigt trevligt och jag fick tid att låta bli att tänka så mycket en liten stund. Sen kollade vi på Råttatouille och käkade glass och för drygt en timme sen körde han mej hem eftersom det är så pissigt väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0