When your heart stops beating.

11:51
Jag har varit så utmattad efter de senaste dagarnas bravader. Igår jobbade jag dessutom hela dagen och visste inte hur det gick förrän vid tolvtiden då jag ringde till Eva. Eftersom det inte går att förklara hur fucking otäckt det här har varit så struntar jag i det.

Jag ska iaf hem till Stefan nu, det kan kallas lättnad. Vi ska väl spela sing star ^^


Knarklyssnar på +44-låten Lito skickade till mej härom veckan.
http://www.youtube.com/watch?v=c-S0wKuSKoc

20:16
Jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Känner mig sjukt frustrerad och irritationen går för tillfället ut över Paat och mamma. Det är ju synd, men jag vet inte vad jag ska göra.
Jeanette ringde precis och allting bara släppte. Ångesten, rädslan och den plötsliga ensamheten forsar ut som varma tårar och jag orkar inte hålla tillbaka det längre. Jag kan inte förstå varför mitt liv ska vara så fucking orättvist. Varför allting händer på så dålig tajming?
Jeanette skulle höra av sej igen sen kommer hon kanske hit. Jag vill inte vara ensam, jag känner mej så skör efter helgen och allt ... Nej, jag vet inte vad jag ska säga, som vanligt och jag förstår inte grejen även om det bara är att acceptera och vänja sej vid att hjärtat måste vara inlindat i taggtråd tills vidare.
..men jag ska inte vara rädd.

21:16
- "Jag vill inte att du ska glömma mej under tiden"
- "Det lär inte hända Mia, var inte rädd för det."

Det tände lite hopp.
Sen har jag bara en sak att säga om det: Army of Lovers - Obsession
Innerst inne vet jag att det är bäst såhär.

..men Jeanette kunde inte komma så jag tänker ha Sing Star och Guitar Hero-terapi för mej själv.

21:56
Min TV har blitt lite cp. Ibland försvinner ljudet och då får man banka lite på den. Ibland försvinner det på ena högtalaren, men då pallar jag inte banka, för det kommer tillbaka ändå.
Nu har jag efter ett par försök lyckats bli Sing Star på Where Wild Roses Grow (trots cp-tv'n).
Funderar också på att göra slag i saken och en gång för alla komma vidare på Guitar Hero. Sitter fortfarande fast på Free Bird (på medium), dålig som är jag.

23:00
Ja, sing star på Cranberries - Zombie på första försöket, Cardigans - Lovefool efter ett par gånger och lite frustration, men lyckas fan inte på Spin Doctors - Two Princes .. Fuck den grejen!!! Det är det sketna sticket som dödar mej. plus att jag inte är helt hundra på texten i övrigt. Damn .. Vill inte flöffa heller, när det är en sån särbra låt. Flöffa kan man göra i tramslåtar som Achy Breaky Heart och Wannabe. och den där låten med snubbarna i keps.
Jaja, nu ska föräldrarna gå och lägga sej så då kan jag inte sitta och skråla, jag får sätta mej med Guitar Hero istället och försöka att inte lacka sönder mej på Free Bird. Suck ... det kommer förmodligen sluta med att jag får lust att slänga gitarren i väggen, sparka på tv'n eller nåt liknande aggressivt dåd.
Nej, jag är ingen nörd. Nej, jag är inte besatt av tv-spel. Ja, det kan hända att jag ljuger en smula.

00:42
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter att ha mjukat upp med att göra färdigt alla låtar på easy och medium klarade jag Free Bird på KVÄLLENS FÖRSTA FÖRSÖK!!! YEAH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0