Välkommen till min nya blogg!

(Jaja jo, nog jag som valde den extremt fattiga rubriken?)
Eftersom min kamera totalt har lagt av och det då blir lite svårt att föra en ordentlig bilddagbok, så försökte jag skapa en blogg.
Jo eller hur. Fattar jag ett skit?

Klockan är ett. Inte på dagen. Jag sitter hemma hos Jeanette, vi ska upp imorrn - nu skajag försöka få rätt på den här skiten.

01:03
AAH dubbel-u tee eff !! Det står Parentesunge med LITET P? Kan man inte ändra det? Någon? Hallå?

01:12
Inatt sov jag ca 13 timmar. Theralen is the shit.
Gick upp vid tolvtiden efter att ha fått ett samtal från öppenvården om att min terapeut (som varit sjukskriven) är tillbaka och att jag har en tid till måndag. (Jag har till slut gett med mej och gått med på somligas förslag om att börja med AD igen. El oh el. Vi får väl se hur det blir med den saken.)
Sen ringde Peter, min gamla lärare och självutnämnda stödperson för att snacka lite skit men jag var grymt nyvaken.

I vilket fall som helst stack jag till stallet och promenerade Baghira i en halvtimme, pausade, käkade, fördrev tid och sen skrittade vi uppsuttet i en halvtimme. Idag var hon helt chill, inte alls lika vildhjärna som igår, då hon trodde att hon var på spanska ridskolan. Det är otäckt att sitta på hästar som stegrar, jag har inte tillräckligt med skinn på näsan för det.

01:24
Fuck it, god natt. Nu ska jag sova på Jeanettes soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0