Min eviga längtan är intakt.

09:04
Jag är så trött, min kropp är på gränsen att kollapsa. Var ute och promenerade tillsamamns med Stefan inatt, han är bra. Hade suttit och hetslyssnat på Magnus Uggla - Astrologen och kinderna var svartrandiga av mascara. Det här känns så hopplöst.
Inte ett fucking livstecken, jag väntar desperat på sms som aldrig kommer och för varje timme stiger ångesten. Jag förstår inte, ingenting går ihop. Är inte ens säker på om jag vill förstå.

Nu ska jag till kiropraktorn iaf .. Så får jag nåt annat att tänka på.

There ain't no promises
Ain't no commitments
But how cruel can love be?
How cruel to a broken
heart like mine?

12:25
Det här är nog första gången det INTE var fett najs att få ryggen vidgjord. Efter höftknäckarincidenten för en vecka sen har det varit katastrof.
Hon tryckte lite här och lite där och allting gjorde så sjukt ont. Så knakade hon ut höften på båda sidorna och det knäckte hela vägen från svanskotan, till bäckenet och ländryggen kändes det som. Så tryckte hon på lite muskler så jag trodde jag skulle dö och nu känner jag mej så sjukt mörbultad och utmattad. Ska dit på torsdag igen.

Nu ska jag sova en stund innan det är dags för årets första terapeutbesök och sen stallet.


Om du bara visste hur jag hatar detta tysta.
Snälla, gör vad som helst!
Du har väl nånting att säga?

(och om du inte har det - så säg det ändå)

19:40
Kom hem från stallet för en liten stund sen. Kiropraktorn sa att jag inte fick rida, men skritta Baghira en runda kunde väl inte vara så farligt. Såklart var hon tvungen att vara dampish idag. Gah! Jag blir så trött ..
Satt ute i huset och snackade en massa skit med Helene, hon tyckte att jag har blivit smal. Sa att mina ben ser ut som pinnar. Hon är inte den första som säger det, även om jag inte ser nån större skillnad själv. Jag borde tappa fyra kilo till, ungefär.

Ikväll vill jag ha tv-mys <3 Jag orkar inte laga nån mat, jag klarar mej nog med en schnitzel. Varma mackor är ju gott, för visso. hrm .. hur blev det med de där fyra kilona?

19:47
Ska btw få tid till läkaren, så jag kan börja med antidepressiva igen. Så får vi ju se ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0