Love isn't blind, it's retarded!!

19:10
Så har jag varit i skolan idag, och på fullaste allvar fällt en så blond kommentar att jag började undra om jag inte har för mycket utväxt. Vi pratade om hur växter överlever vintern.

Martin:
- Hur skyddar sej växter från kyla? Vad gör man t ex med bilen för att motorn inte ska frysa sönder?
Jag:
- Ställer in den i garaget!!

Ja, jag säger då det ... fast sen kunde jag en massa andra bra saker, som mikroklimat och sånt, så helt värdelös är jag nog inte.

Sen blev det stallet och rida dampBaggis, och efter det Torino. Red honom barbacka men han var helt hal så det blev inte mycket vettigt gjort.

Har precis "lagat" lite mat bestående av en varm macka och ett stekt ägg (som jag lyckades tappa skal i) och nu ska jag iväg. Ångestfyllt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0