Let's delay our misery.

09:22
Så åkte jag till Skurup idag för att ha veckans enda lektion - ekologi. När jag kommer fram till stationen och träffar Miffo utbrister hon: "men vad gör du här? du har ingen lektion idag, lärarna är inte på skolan!" Då dog jag och satte mej på tåget och åkte hem igen.

Idag fyller Stefan 22! Grattis love!! <3

Jag mår alltid lite illa om jag har sovit för lite. Idag är inget undantag. Fucking Guitar Hero *mumlar* .. men jag gillar elektroniken, och börjar tycka att det är mysigt att somna till det surrande ljudet av dator och play station på stand by.

Idag ska jag kanske träffa Johan en stund, det var allt för länge sen. Sen ska jag ta hand om vildtoringen (Baghira) och så hem till Jeanette. Vi ska spåna på vad hon ska säga till sin soc-tant, spela sing star och dricka upp vinet som blev över sen i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0