Hur mycket ska man utstå för ett par sketna tv-spel??

11:20
Jag stack till coop och mötte upp Jeanette där, lämnade tillbaka det där dryga spelet jag köpte igår och fixade mej ett Guitar Hero. Då fick jag plötsligt ett sms om att paketet med Sing Star hade anlänt till Ica! Yay! Så jag trotsade vädrets makter och cyklade till Ica i halv storm med ett stort guitar hero under armen. Dock kom jag på att paketet står på pappa, men kunde ju lika gärna höra om det gick att hämta ut ändå. Det gjorde det inte. Så jag fick cykla hem i stormen (med den feta guitar hero kartongen under armen) och nu har jag hämtat pappis pass och ska cykla tillbaka igen, den här gången med fria händer, dock fortfarande i storm.
Det gick nämligen att hämta ut om jag hade hans pass, alltså är det visst inte den som hämtar ut paketet som ska legitimera sej, utan paketet själv.

Planerna för kvällen har varit lite varierade, från att dra till Slagthuset till att sitta hemma (ensam) och pimpla vin och spela Crash, men nu ser det ut som att det blir till att passa Robin en stund, sen dra hem till Jeanette och dricka vin och spela Sing Star. Så länge det är vin med i bilden är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0