Harhjärta.

17:27

Dagens sanning:
   Alla borde ha kama sutra i sin mobil!


När jag skulle cykla till stallet upptäckte jag att min cykel hade fetingpunka bak så jag fick ta mammas. Vet inte hur det kan ha gått till, sist jag cyklade var det nog inget fel på den?
Red ut på Kitty, det var helt härligt väder - knappt blåsigt och nästan en liten skymt av solen.

Mina känslor är katastrof, jag försöker skölja mej ren med pepplåtar och just nu är det Princess Superstar - Fuck me on the dancefloor som dunkar på snäppet för hög volym. När jag cyklade hem flöt orden i en strid ström i skallen men nu är det något ivägen och allt jag trodde att jag skulle få ut genom att skriva av mej ligger kvar och exploderar i blodet. Flackande blick, darrande händer och hårt hoppressade käkar.

och vem kan släcka elden
du tände bara på lek
nu vet du inte vad du vill
och hur mycket du vågar ge
men leken höll mig bunden
jag ville inte förstå
att du var min för stunden
och i rädsla skulle du gå




Ge mej lite gift, lite sex, få mej att lyfta från golv.


22:13
För första gången ikväll kommer tårarna, det är befrielse och lättnad även om jag inte kan andas ordentligt men det känns som att lite av den där känslomässiga förlamningen rinner ut även om det fortfarande står still i mitt värkande huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0