Dripping sex from every pore.

15:16
Jahaja, så bröts det igen. Jag var inte hemma inatt heller nej. Tja, somliga har helt enkelt kass självdiciplin.

Nu ska jag till Baghira och prova hennes nya träns, sen ska vi ha rodeoträning, förmodligen. Det hade vi igår iaf - hon är ultradamp.

Rapport om helsingborg med mera kommer när (om?) jag kommer tillbaka från stallet. Sen ska jag och Malmiz ha fredagsmys <3

19:47
Hestis blev jättefin i tränset !

Helsingborg i onsdags var KUL! Söp på knutan med Linda, Franz och Emma, sen stack vi till Tivoli, tog pussbilder på toaletten och jag bjöd dom på DYR dricka. Jag blev ruinerad och nu är jag fattig.

När jag skulle rida idag uppätckte jag att Bess gick lektion - vilket inte var sådär jättebra, eftersom hon har Baghiras sadel. Ajaj. Jag fick helt enkelt ta ett djupt andetag, locka fram lite dödslängtan och övertala mej själv att det skulle kunna gå bra att rida barbacka. Som tur var skullev i ju bara skritta, men trots det vidtog jag alla säkerhetsåtgärder jag kunde komma på:
Jennifer ledde mej i delta och jag hade ett stigläder runt halsen - och tur var väl det för det räddade mej från att åka av under ett ganska vildsint skuttanfall.

Nu har Malmiz kommit så nu ska det färgas hår och krökas!

21:25
Fucker-sucker-looser-man! Bara så ni vet.
Vi har druckit lite, Malmiz råkade slå sönder ett glas, mitt hår är blekt och nu är hon i duschen och tvättar bort sin svarta färg. Vi är Star-Trek-Mia och X-Men-Malmiz och snart är mitt hår brunt. Det har faktiskt aldrig varit brunt förr. Jag tycker att brunt är en väldigt tråkig färg, men det är inte så svårt att bleka ner sen.

00:39
Jaa, gonatt nu ska jag sova, Jobb imorrn bitti, ska helst va där halv sju, Uh .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0