Den där ensamma känslan.

19:28
Igår sa Carina till mej, angående Baghira:
"Nu vet du vad hon går för Mia. Det blir inte värre än såhär, hon har gjort sitt värsta nu."
Idag upptäckte jag att Carina hade fel. Baghira gjorde inte sitt värsta igår. Det gjorde hon idag.
Jag följde alla Carinas råd. Jag sjöng, tänkte på att andas, gjorde halter, la inte om benen och i början gick det ju bra, hon frustade lite och verkade nöjd med situationen. ..... tills hon exploderade!
Hon började som igår, men jag tvingade mej att sitta kvar, att fortsätta jobba och lirka och andas. Malins pappa Peter stod i ridhuset när den slutgiltiga smällen kom. Hon drog iväg genom ridhuset i någon slags bock-galopp och jag trodde att hon skulle springa rätt in i Peter, men han var redan på väg ut. Jag hade INGEN kontroll. Sen satt jag av, jag var alldeles hysterisk, och hon också, hon gick knappt att leda.
Nu ska planen läggas om.

Annars idag? Försov mej imorse och kom inte iväg till skolan som jag hade tänkt. Jeanette kom hit, med Robin. Sen åkte vi till coop en runda och fixade lite med ps2-spelen. Jag trånade lite efter guitar hero't och funderade på om jag ska våga smälla en tredjedel av lönen imorrn. Jag tror att det är en bra idé. Studiebidraget finns ju också.

Jag mår inte sådär värst jättebra. Det river i blodet och Wilmer X ekar i öronen.

Där är den igen - knackar på
den där ensamma känslan jag inte kommer ifrån
och igen - den tränger sej på
den där ensamma känslan som är så svårt att förstå

21:06
Damn vad cp-besviken jag e på det nya ps2-spelet jag köpte idag. Det suger ffs!! >_<
Slutsats: spel är INGET man impulsshoppar. Alltså ska jag INTE köpa guitar hero imorrn, för jag känner på mej att någonting kommer skita sej i så fall. Ekonomin tror jag det kallas.

22:27
Jag ska sova innan någonting tar över. Försöka iaf. Imorrn ska jag till skolan och sen lämna tillbaka det sketna spelet. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0