Chasing shadows.

13:40
Idag är sista dagen för årets Winter-een-mas. Jag tycker nog att jag har varit himla bra den här säsongen och Tim har varit guld som uppdaterat Ctrl+alt+del varje dag! I Januari är det okej att vara besatt <3

Tyvärr måste jag svika Helsingborg ikväll. Det är ganska illa att alla The Tivoli-kvällar ligger på onsdagar - jag rider ju. Tänkte inte riktigt på det när jag bytte grupp. Attans.

Jag är hungrig. Resten av känslorna är bara fucked. Förvirring och frustration, seperationsångest tillsammans med ett vagt självförakt. Rädsla och trevande beslutsamhet. Ångest. Ångest. Ångest.

14:06
Visst låter det lockande att försvinna till sommaren. Åka utomlands ett år. Vågar jag? Är ju så sjukligt hemtam ... Vill ha allting nära mej; familjen, hästen, klubben, tryggheten. Att slungas ut i det okända är inte riktigt riktigt min grej. Jag ska fundera mer på det.

14:10
Det finns dagar då det inte spelar någon roll att man är hur hungrig som helst och att det finns ett helt kylskåp fullt med mat - det finns ändå ingenting jag skulle kunna tänka mej att äta just nu. Känner bara att det inte skulle gå ner.
Den här dagen luktar svält, blod, och ljudlösa skrik.

20:38
Jag köpte faktiskt en falafel för första gången i mitt liv. Det kändes ganska bra, och med all sallad och sådär så kändes det inte så hemskt att äta den heller. Det står chili con carne på spisen, så jag får väl trycka i mej lite för syns skull.
Red Taritza innan, det var en intressant upplevelse som alltid. Trots att sitsen förfaller var det nästan trevligt och vi hade kadrilj men eftersom vi var ojämnt antal fick jag ha en låtsaskompis att rida brevid. Den fick i fas med mej hela tiden, så vi var skitduktiga x)

Nä jag mår faktiskt fortfarande bajs. Gick och grät av nån outgrundlig anledning när jag och Baghira promenerade. Orka, nu ska jag självdö till +44 - Make you smile medan det spelas Guitar Hero.


If I could, I'd only want to make you smile
If you were to stay with me a while

Kommentarer
Postat av: Tim

Ctrlaltdel? efter att jag läst igenom din sida så har jag fårr intrycket av att du inte är en gamer, så då kommer min fråga, varför läser du ctrlaltdel, det kan ju inte vara så att du förstår att skämt om du inte är en gamer, eller du kanske bara låtsas, eller så tror du att du förstår det?

Och snälla, låt oss få ha vår helgdag ifred, det är skapad av gamers och den är till för gamers.

2008-02-10 @ 14:28:50
Postat av: Parentesunge

Jag kan faktiskt inte göra annat än att smirka dej där.
Vad vet du om hur mycket gamer jag är? Tror du att hela mitt liv står skrivet i den här bloggen?

Du tycker alltså att vi ska förbjuda alla som inte är kristna att fira jul också?
Snälla, läs igenom budskapet igen, du säger emot det så feett mycket.

2008-02-10 @ 18:16:59
URL: http://parentesunge.blogg.se
Postat av: Tim

"Vad vet du om hur mycket gamer jag är?" jag tror inte du är en gamer alls, jag tror inte ens du vet vad det innebär att vara en gamer, men jag tror däremot att du tror att du är en gamer.

"Tror du att hela mitt liv står skrivet i den här bloggen?" ja det tror jag.

"Du tycker alltså att vi ska förbjuda alla som inte är kristna att fira jul också?" för julen handlar inte om något kristet mer, den handlar enbart om pengar nu, för berätta för mig, vart kommer tomten in när det gäller religion?

Och vilket budskap syftar du på?
Winter-een-mas budskap?
Ja du må ha rätt där, alla som spelar någon gång ska få fira det, men det som stör mig är personer som tror de förstår allt inom något för att de spelat ett spel, de tror helt plötsligt att de är gamers för att de spelat ett spel eller två.

2008-02-11 @ 14:38:32
Postat av: Parentesunge

Nej, jag är ingen gamer. Jag tror inte att jag är heller. Nej jag tror inte att jag fattar allt. En del däremot.

Uppenbarligen har du inte noterat datum och tider i den bloggen. Så jag lever bara ca 5 timmar inte ens varje dag? Hela mitt liv står INTE i den här bloggen. Lååångt ifrån.

Jag har inte påstått att jag är gamer, men du var jävligt snabb med att döma. Eller hur.

2008-02-11 @ 19:08:34
URL: http://parentesunge.blogg.se
Postat av: Tim

Då återkommer jag till en fråga jag har, varför läser du Ctrlaltdel om du inte är en gamer? eller vill du påstå att du förstår alla skämt ändå?

Jag tror fortfarande att hela ditt liv står i denna dagbok, i alla fall det som betyder något.

Ja jag var jävligt snabb att döma, och jag kan döma hur mycket jag än vill.

Jag lägger inte upp mitt liv på internet och låter folk läsa och kommentera, men det gör du, du vill att folk ska ha en åsikt, så här är mina.

2008-02-12 @ 10:01:26
Postat av: Parentesunge

Jag läser ctrlaltdel för att jag gillar storyn och har läst i ett par år nu. Blev introducerad av vänner som faktiskt är gamers. Har ni någon slags ensamrätt på att läsa serien?

Det som MEST betyder något står inte här.
Sure, du har rätt att döma, men bara jag vet om det är rätt.

Jag tillåter folk att kommentera, jag ber inte om det.
Jag har vänner som är intresserade av att veta vad som händer och även om inte en jävel hade läst den här bloggen så hade jag bloggat iaf - för min EGEN skull. Kan lika gärna göra två flugor på smällen.

2008-02-12 @ 11:54:39
URL: http://parentesunge.blogg.se
Postat av: Tim

Att du blev introducerad av vänner som är gamers bryr jag mig inte ett dugg om och ja, jag anser vi har ensamrätt på Ctrlaltdel.

Och "Kan lika gärna göra två flugor på smällen." hur skulle det exakt gå till?
Trodde du var en tjej... vänta.. det hade ju fan inte ens gått även om du var en kille.

2008-02-13 @ 19:18:24
Postat av: Parentesunge

Ah snälla nån. Det här börjar bara bli sjukt patetiskt. 0_o (har iofs varit reda från din första kommentar *smirk*)

Du kan ju lika gärna hålla dej härifrån. Schas!

2008-02-14 @ 01:51:22
URL: http://parentesunge.blogg.se
Postat av: Tim

Jag hade ju inte klagat om jag inte tyckte att det var sjukt patetiskt :)

Hej hej ha en bra dag.

2008-02-14 @ 13:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0