All I wanna do is fuck it away.

21:41
Hur märkligt kan man må?
Min kropp är för närvarande invaderad och hemsökt av ångest. Dessutom har jag nog feber och det kliar överallt.

Jobbade för Ingrid idag, med Carina. Det hade kommit foder som jag inte fick hjälpa till att ta in pga min rygg, så jag ströade sålänge. Sen var det ett par krafft- och lusernsäckar kvar, plus luserntunnan, så det kunde jag ta. Dock skedde ett smärre missöde ...
Carina skulle köra den ca 100-200 kg tunga luserntunnan på det inte särskilt jämna stallgolvet och ja .. den välte. Ner på mitt knä, och så hade vi lusern i halv stallgången. Som tur var va Petra och RallyGittan där och kunde hjälpa till.

Jag har köpt ett playstation 2 btw. Försöker spela Crash Bandicoot, men jag kan inte riktigt acceptera att man inte blir skitgrym bara sådär, så när jag har försökt spela en bana tre gånger utan att lyckas så lackar jag och stänger av - och så kommer man ju ingen vart.
Jag väntar desperat på ett sing star. Mamma har lovat mej ett.

Jag trodde att de skulle kunna köpa det när de skulle åka och handla idag, men icke.
Pappa:

- "Men det vet du ju, man kan inte bara åka och köpa ett sing star sådär! man måste kolla var det är billigast först. Du kan ju gå in på price runner medan vi är borta."
Sån är min pappa. När jag berättade det för Lito på msn skrev han helt enkelt:
- "grejen e att jag tror dig mia jag tror dig så jävla hårt"

Jag har sovit ett par timmar, efter en bra stunds hetsgråt och sms som fuckade min hjärna totalt. Det borde vara förbjudet att skicka sms när man inte är vid sina sinnes fulla bruk rent känslomässigt. Herre gud vad fel det kan bli.

Har krängt i mej milkachoklad som jag fick av mina föräldrar när de kom hem från österrike i lördags. Det är småbitar med olika smaker. Alpenmilch, vit choklad, jordgubb, hasselnöt, noisette och .. grädde?
Jordgubb var lätt godast så jag bytte med brossan - mina hasselnöt (som jag ändå inte tål) mot hans jordgubbar. Ja, poängen jaghade tänkt komma till var väl helt enkelt att jag är sjukt törstig, så jag borde gå och dricka vatten och sen sätta mej och spela Crash igen. Yeah!

Eller så spelar jag eye toy? Det blir man glad av. Det blev iaf jag och Stefan igår, men vi fick fett ont i armarna:
image4
Jag bjuder på den här!! Eye Toy i linne och sidenboxer is the shiiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0