Tokio Hotel?

09:59
Vad är all denna Tokio Hotel-hysterin? Man tror ju nästan att de hjärntvättar folk. Man hinner inte ens logga in påbilddagboken förrän det på "senast uppladdade bilder" dyker upp ett ansikte med svart fluffigt hår eller bruna dread. Just det - Bill och Tom. De världskända tvillingarna. Jag kan hålla med om att de har nåt visst, men Bill är ju så androgyn att han lika gärna kunde vara tjej. De kanske är tvåäggstvillingar trots allt? Det är inte det att jag hackar, absolut inte. Jag gillar ett par av deras låtar, t ex Schrei och ... ja det var väl den enda, men tillmitt försvar kan jag säga att jag inte har hört så mycket mer. Jag har faktiskt ingen lust att bli hjärntvättad. Jag tror att bakom deras gulliga emo-rockarfasad finns en ondskefull plan att ta över världen. Jag inte bara tror, jag är övertygad. Fast iofs är den kanske inte så ondskefull? De vill kanske göra något bra? Isf kan de väl få det... eftersom Bill faktiskt är ganska så snygg och för att de har gjort en bra låt. Om nu planen skulle vara lite Hitler-aktig så har jag bara en sak att säga:
Kill Bill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0