One more indecent accident.

11:34
DAMN vad cool jag e , jag satte Monkey Wrench på HARD på första försöket precis .. Shit jag trodde aldrig att jag skulle fixa det .. ever ..

Igårt hoppade jag Verona, hon är underbaring .. ! Vi gjorde masken, men två solfjädersbomserier, ena före och andra efter ett tre-studs som stod på medellinjen. efter det en två-kombination på långsidan. Vi skötte oss bra och jag red mer effektivt än jag brukar. Plus i kanten.
DESSUTOM hoppade jag kombinationen när den låg på 90 cm. Coolt av mej! Mhm!

Missade bussen till skolan, så jag har sovit en stund, fixat lite grejer, försökt få tag i Johan, spelar guitar hero och nu ska jag väl ... nä nu ringde stefan :)
Sen ska jag fortsätta spela. Plus dra till stallet. Mhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0