Knife called lust.

11:50

I ren ångest-desperation ringde jag Lito igår kväll. Letade igenom min telefonbok två gånger men det fanns ingen jag hellre ville prata med. Efter ca tio minuters skitsnack (ångesten släppte lite efter typ två) frågade han när min nästa buss gick till Malmö. Om en halvtimme, svarade jag. Han tyckte att jag skulle ta med mej GH-guran och åka dit och lira lite, och det gjorde jag ju såklart ..
Det va najs .. mycket najs ..

Hade någon wierd dröm inatt, det var något fullkomligt osammanhängande om någon festival och alldeles för påtaglig fylla, sen blev det alldeles verkligt; Moia, Chamiro, Lito, mitt gamla stall, och något jag inte vågade berätta, jag och Moia på flykt från att hamna i fängelse för olaga intrång eller i värsta fall inbrott. Det blev lite mardrömsaktigt och jag vaknade, kände av någon anledning att jag borde väcka Lito och fråga om han drömt samma sak, men när jag samlat mej lite insåg jag att det ju faktiskt hade varit ganska korkat .. så jag somnade om till slut.

Imorse åkte jag till skolan (med guran i väskan) och fick fart på en del saker, vilket faktiskt var väldigt skönt. Det känns som att jag inte behöver dö för att klara av några betyg till och om jag bara kan hålla detta nu så kanske jag till och med kan bli helt färdig.. :) Så har jag traktorkortet snart dessutom och kan börja övningsköra.

Kristina ringde när jag var på väg hem och frågade ifall jag ville rida ut en runda med henne i eftermiddag, på Hibbe. Jag tror jag behöver det. Det var längesen vi tog oss ett ordentligt terapisnack. <3
Men först - ska jag spela guitar hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0