Kaosklockan hade ringt - men ingen sa ifrån.

18:17
Jag hade inte tänkt sticka till festen igår. Jag var trött och sur, men Sara och Annica övertalade mej även om jag försökte säga att jag faktiskt var ganska fucked i huvet.
Vi hade faktiskt skitroligt, krängde i oss massa öl, men vid ett slog jag om helt - fick någon knäpp i huvudet och låste in mej på toaletten, kunde inte sluta gråta.
Jag tror jag lugnade mej efter en timme eller så, Sara hade terapi med mej. Sen däckade jag i Mattes soffa vid två-halv tre.

Mår fortfarande skit, dock.

Det kom rundbalar på stallet idag, så jag hjälpte till med det .. lite ... var mest moraliskt stöd - höhö. Sen blev Baghira stressad och började springa runt i boxen, så jag fick gå ner för att lugna henne. Då bet hon mej i kinden. Suck. Hon kanske är olycklig för att jag alltid är så arg på henne?

18:37
Ingen som helst aptit - bara massa ångest.
Jag vill fan nog inte leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0