It's way too broke to fix.

20:18
Jag har mått så fruktansvärt dåligt hela dagen. (Trötta på att läsa det eller?)
Men nu tar jag tag i mitt liv!! Jag ringde nämligen Annica. Nu har vi sagt i flera månader att vi borde träffas och det blir liksom bara att vi springer på varann då och då. Fattar inte vad problemet är, vi bor ju typ tre minuters gångväg från varann .. haha! Dessutom visste jag att hon inte mår så bra nu så jag ville muntra upp henne lite.

M: Hej, vad gör du?
A: Inget ..
M: Hur mår du?
A: Sådär ..
M: Ja, jag har misstänkt det ...
A: Vad gör du då?
M: Jag gör också inget och mår lite sådär. Jag har hört det ryktas om att du har ett Guitar Hero?
A: Haha, ja det stämmer.

Så vi bestämde att hon skulle komma hit med sin gitarr så vi kan battla lite! =D yeah på oss.

02:03
Ja, vi spelade lite pro-face-off och mest cooperative, hade skitball, käkade popcorn och drack jäger/fruktsoda. Imorrn ska vi dra ut tillsammans med Alle oxh Matte tror jag det är tänkt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0