It's the same thing, this pain thing.

17:51
Mår fortfarande konstigt efter gårdagens utbrott. Känner mej irriterad och rastlös, det trycker i bröstkorgen som vanligt. Fick en lugn timme idag iaf, när jag hade slutat jobba tog jag ut Baghira en stund så solade vi lite. Hon var sjukt närgången som vanligt och hade hon kunnat hade hon säkerligen satt sej i knät på mej.

18:51
Ser ut som att Lito kommer hit imorrn. Är sjukt trött för tillfället. Borde spela guitar hero och kvickna till. Nu vill jag bara gråta igen och jag MÅSTE börja ta min medicin imorrn.

20:08
I just wanna say good bye,
Disappear with no one knowing
I don't wanna live this lie,
Smiling to the world unknowing,

I don't want you to try,
You've done enough to keep me going,
I'll be fine, I'll be fine,
I'll be fine for the very last time.

20:53
Lyssnar på Hollywood Undead och fucking självdör. De tre värsta gråtlåtarna går på repeat (Sell Your Soul, Circles & The Loss) och den enda människan jag faktiskt vill prata med vågar jag inte ringa. Vill mest inte störa. Inte tränga mej på.. men jag orkar inte gråta mer.

21:20
Försöker sms'a med Jeanette, men jag skakar för mycket, jag vet inte ens varför jag fortfarande sitter här när jag uppenbarligen inte klarar av att hantera någonting just nu. I can't breathe as I bleed.

Kommentarer
Postat av: Nettus

Men älskling då...kom hit ikväll så har vi lite terapi...älskade systeryster...puss o kram

2008-02-27 @ 11:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0