It's in the special way we fuck.

15:01
Igår red jag och Cissi ut en lång skumrunda på Kitty och Hibbe, genom Burlövs Egnahem, upp till agriborg och så Miarundan. Det var inte så ruggigt väder som vi först trodde och himla trevligt.

Lito kom hit vid halv elva, vi spelade Guitar Hero och han mobbade mej som vanligt. Btw så är jag nog inte ensam om att tycka att två personer i en nittisäng faktiskt är lite trångt.

De senaste nätternas sömnbrist och mentala instabilitet har fått min kropp att verkligen säga ifrån. Eller så håller jag på att bli sjuk? Jag var ett lik på jobb idag, men jag lyckades av någon anledningen hålla upp tempot rätt skapligt tror jag. Mia och Malin tyckte att jag var blek. Typ trettonhundratal. Så när jag slutat åkte jag faktiskt hem, så jag rider inte ikväll och Baghira fick stå för jag känner mej verkligen kollapsfärdig.

15:09
Det är skrämmande på ett ganska underbart sätt (i det här fallet) hur en människa kan få en att spränga gränser som man inte trodde man skulle komma i närheten av. Hur någon kan locka fram sidor hos en som man inte trodde att man hade, eller lossa mentala spärrar som någon präntat dit men ingen riktigt lyckats knäcka. Allt detta bara genom att vara så sjukt underbar. Många gånger har det övergått mitt förstånd, men jag njuter av varje minut. <3

18:35
Ujuj, totaldäckade i soffan. Fryser som ett djur, har käkat pizza, har nog feber. Det är sånna här dagar man önskar att man faktiskt hade nåt chill spel till sitt ps2, inte bara sånna som faktiskt kräver lite fysisk aktivitet exempelvis Guitar Hero, Singstar och Eye Toy. Ett bra bilspel hade vatt najs. Jag kanske kan dra ner Paats gamla nintendo 64 och köra Hot Wheels? Vinna kuppen ett par gånger med min halvkassa favoritbil. Nä, jag tror faktiskt att jag ska ha The Sims Bustin' Out som jag har lånat av Jeanette .. Eller så sover jag helt enkelt lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0