I think we're running out of alcohol.

11:55
Har sovit ca 1½ timme inatt. Grattis till mej.
Helsingborg nästa vecka ser det ut som. Jag har äntligen hittat någon mer som lyssnar på Hollywood Undead. Jag trodde att jag var den i denna delen av världen. Purr ..
Fortfarande ångest, men all terapi igår och inatt gjorde verkligen skillnad. Tack sötnosar... Dock knakade min axel när jag och Jeanette spelade tennis på WiiSports .. Jag jag har fet träningsvärk i alla muskler nedanför mellangärdet efter barbackadressyren på Larina igår. fast jag ska inte klaga.

19:39
Hetsade till stallet som vanligt och var helt glad. Alla märkte skillnad.
Jag och Kristina red ut på Hibbe och Kitty. Det blåste inte och allting var bara så himla härligt. Jag älskar våra små turer - de är så himla givande. =)
Nu har jag och Stefan sprungit runt som skållade råttor på burlöv center för att hitta et guitar hero 3 med gitarr. Men finns det någonstans? NEJ! Så vi köpte lösgodis för 83 spänn och nu ska vi hem till Jeanette.

01:54
Hos Jeanette, vi har spelat gh3 för glatta livet.
Nu blev det visst bestämt att jag drar till Helsingborg redan på torsdag
.

Kommentarer
Postat av: Nettus

Så glad man blir när man ser dig så glad när du kom ti stallet...hihi wiii..hörs sen gumman kram

2008-02-12 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0